halloween

åh vad otroligt trött jag har varit. jag kan inte sova ordentligt när jag inte är tillfreds med mig själv. jag vet att jag måste sluta gräma mig över tentan, jag kan ju inte göra något åt den nu, men fan fan fan. det är så irriterande när man inte rår över sina tankegångar och känslor. aja.
i lördags var vi på halloweenståhej hos Linn. det var förbaskat roligt med förbaskat trevligt sällskap som vanligt :)
vi tänkte att vi skulle prova på nya Depå, men kön var lång så vi körde på det säkra kortet och drog till the bånk. det var helt ukajj, men eftersom the boys hivat för mycket stroh rom fick vi avsluta tidigt. but it aint over till you say its over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0