CELEBRATION!

Herregud, jag är alldeles svimfärdig! Jag fick fakking VG på tentan! :D Som jag har oroat mig. Det hjälpte inte heller att studievägledare försökt nå mig av någon anledning, jag tänkte shit nu ska hon ringa och säga att jag inte klarade tentan och att jag därför inte får skriva uppsatsen. Men icke så nicke! (?) Vilken lättnad, helt obeskrivligt.
Och på tal om avklarade studier så vill tillägna ett STORT GRATTIS till min moster Lotta som blev Sveriges första kvinnliga doktor i teknologie (kan ha fel benämning här) förra veckan! Stolt som bara den!
Så nu ska jag verkligen försöka sätta igång med min kandidatuppsats efter två dagar på bibblan och 10 kg böcker rikare. SWEET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0