Lundakarnevalen 2010

Aee vad roligt jag har haft det, helt sinnes. Sick man, sick!
Det har varit fint väder hela helgen, lördagen var till och med riktigt varm! Så sküünt.
Nejmen, det har ju varit lite parkhäng, diverse aktiviteter i de olika stånden och så umgänge med människor man tycker om. Jag har varit med om att gräva bort Skåne, vunnit ett portabelt tandborste-kit på chokladhjulet, producerat en tronarvinge genom att kasta prinskorv i Victorias hål, jag har varit på husvagnssemester, druckit Karnevöl, provat på lite ny mat, solat i solen, grillat, blängt åt dryga Stockholmare som inte har vett att fråga om de får låna ens grill, gluttat på en brand på Parantesen, missat att se majoriteten av artisterna jag ville se, dansat och spelat nåt racketspel på VIP-området, fått handen häftad, fått hem min nya dator, kraschat min gamla dator, skrattat så hårt som aldrig för och fick träningsvärk i magen, varit med på en särskrivningstävling, blivit en skateboard rikare, blivit faceraped, och såklart tittat på karnevalståget. Tur att det var fint väder när tåget skulle komma, för det var mäktigt drygt att vänta 2 timmar för tåget att gå en sträcka som normalt tar 15 min. Men det var spexigt!
BOONKERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0