kalaskalas

Efter arbetet igår styrde jag mot väst med slutdestination Linas crib. Lina fyllde nämligen 18 år för femte året i rad i veckan, så det skulle ju firas med dunder och brak. Rrriktigt fint var det. Riktigt fina människor. Dock är den skaran av bekantskapen aningen för pro-snaps än vad som är hälsosamt. Skulle ju ta det lugnt, men det kunde jag glömma. Tipsrunda gick vi också. Stolt över mitt lag som bara kuggade på en fråga och vann tävlingen. Utan konsultation från Ko-Bo! Aja sen drog vi ut till Bahnoff, vilket var packat med folk. När vi skulle gå vidare irrade jag ju bort mig. Igen. Gjorde det sist jag var i Ängelholm också. Då var min briljanta beskrivning till taxichauffören om min position; jag står vid ett hus. Men jag hittade tillbaka till the crowd senare. En smäll på käften fick jag också. Och jag måste lära mig att veta hut. Alltså helt ärligt, varför är det ingen operatör som erbjuder alkolås? Hur svårt kan det vara? Och de hade ju säääkerligen tjänat på att sälja en sån fin tjänst.
Upp i ottan idag för att äta frukost hos Anders innan jag skulle vidare hem för att fira världens sötaste Olivia. Hon fyllde 4 år i fredags. Skit vad tiden går fort. Och de två gangstrarna ska börja skolan till hösten! Kan inte wrap mitt mind around it. Nu ska jag soova för fy satan vad trött jag är.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

älskar dina bravader!



tack! haha, jag brände verkligen sönder mig när vi väntade på karnevalståget. och sedan dess har jag haft kvar en del färg i nyllet faktiskt!

2010-06-01 @ 15:15:21
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Lina

Fia. Jag vill ha dig här. VARJE dag. Med dig blir livet liksom lite mer som en fest! :)

2010-06-01 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0