Farväl april

Min helg har varit livet. Siste april var dessutom min roligaste kväll ever! Eller ja, efter helgen som aldrig kommer kunna slås, så en väl värdig andra plats. Grillning, sillafrulle, parkhäng, fäzt, musikintrotävling, fia med hutt, mini-block party hos AnnorZ på Hallands! Liite tråkigt att det regnade under frullen så vi fick skippa pick-nicken och vara hemma i min lägis istället. Skuren i parken var bara mys. Speciellt när man äger ett par gyllene skor! Storslaget var tanken, och storslaget blev det.






Det var skönt med fina kommentarer om min inredning. Då har jag inte det så hemskt som jag trott! :)





Första maj fick Nisse leda vägen hem så Elin fick ta en efterlängtad ritt i skogen!

Längtar redan till nästa siste april. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0