tihiiiii!

Nu är jag GLAD igen! Jag kom in på den däran kursen! Wiiiehiii!! Förut idag tänkte jag att jag skulle ta en tröst-shoppingrunda, men det blev istället fira-shopping! Shit vad jag hoppade runt och skrek här när jag fått mailet.
Eftersom alla dör av tristess när jag nämner min utbildning så skriver jag inte så mycket om den, men nu ska ni få lite ändå haterrrs!
Jag ska läsa Comparative Company Law då va. Kursen är egentligen till för jur.kandare som är inne på åttonde terminen. Det är en liten skara (15 st, varav 5 från min instution) som får läsa den med intern intagning, så jag var ganska inställd på att inte få läsa den. Men wihoo! Ska läsa på juridicum för första gången alltså, spännande. Kommer ju vara hatad, så det är bra att jag får ha Hugo med mig. Kul också att det kommer hit en professor från Boston som ska föreläsa. För övrigt är den helt på engelska, och toppen är att vi inte har nån tenta utan ska skriva 3 PM. Börjar inte förrän den 7, så jag har massa lov! Och vi har uppehåll för Karnevalen. Detta kommer bli alla tiders hoppas jag.
Så nu är det diskat och någerlunda röjt här inne, och nu ska jag ta och manekänga mina nya köp! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lotten

GÖTT MOS FIA!

2010-03-24 @ 22:35:43
Postat av: Linnéa

whopppppaaa!!! dejligt kvinna!

2010-03-25 @ 11:05:54
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0