Tentaplugg

Aah jag sitter här och försöka ignorera alla papper och böcker som ligger framme. Men de är ju för fan överallt. Och nu har jag tröttnat på allt som erbjuds på datorn. Jag hade jättegärna tagit en runda på stan och shoppat i det fina vädret! Behärska dig Sophia, behärska dig.
Inatt körde jag ner till Lund igen efter ha spenderat några dagar i hemtrakterna. Påminn mig att aldrig köra längre sträckor mitt i natten när jag är astrött, det är beckmörkt och världens fetaste dimma. Det krävdes nedvevade rutor, Muse på högsta volym och fokus till tusen. Inte kul att bara se 10 meter framför sig.
Jaja. Jag fick ta och köra ner här för att jag är totalt värdelös på att plugga när jag är hemma. Där finns det så mycket annat man kan hitta på liksom. Som tex att klippa Tage. Med vanlig sax(!!). Det dödade tid kan ni tro.
Sen så var jag och lunchade och tog en tur på stan i fredags. Graffiti har världens godaste baguetter punkt slut. Det var muy trevligt iaf. Och igår var det jobb hela dagen. Det blev inte så bra resultat, fast jag hade ändå ganska roligt. Men jäkla tanta som skickar klagomejl och sen kommer hon inte ut och handlar när man står och plingar i 10 minuter. Trotsig maddafacka det där. Och sen blev det att kolla på bio igårkväll. Green zone hette den. (Eller ska man säga heter den?) Pang-pang film tillhör inte min A-lista, men den var faktiskt inte så pjåkig.
Gaahr efter detta inlägget har jag verkligen inget annat att göra än att sätta mig ner i min nya möjsiga soffa och ge mig hän till studierna.. Hmm kanske ska ta en nap istället? Eller städa? Nu när jag känner efter kanske jag är lite hungrig.. Ah jag går och lagar mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0