Paarty party

Denna veckan slog jag på stort. Har inte varit ute på och svirat på evigheter, så jag tog tillfället i akt både torsdag och lördag. Inget plugg heller, så det passade ju alldeles ypperligt. I torsdags var det förfest hos Lotten och hennes klassmates i hennes "nya" fina lya. Sen utgång på Kålles. Första gången för min del. Men jag hade förbannat kul alltså! Rockade loss totalt till Killers med skohorn och dylikt. Och har fortfarande ont i nacken av mina moves..
I fredags körde jag hem till Krstd igen i det helt underbart fina vädret! Kunde tom köra med rutorna nere! Och jag hörde ju sen på TV att det hade varit 19.3 grader i Lund och det var den högsta temperaturen i mars sen de började mäta på 1700-talet! Jaja. Jag chillade iaf lite på jobbet innan jag stack på möte på fashans business. Diskuterade immaterialrättigheter.
Och igår var det att ta till flaska igen dårå. Det var röj på ÖG:s. Lite dålig stämning i kön, trångt på dansgolvet, men annars hade jag riktigt kul. Förfesten var hemma hos mig där jag byggde på på mina rockmoves. Och sen så började det nästan brinna här igen. Det är nog inte meningen att jag ska ha förfest. Linnéa skulla poppa popcorn, men de blev till kol istället. Det rök som satiken och när jag skulle hälla vatten på dem utbrister Linnéa sin förtvivlan om att det skulle göra dem oätbara. För de var ju så aptitliga innan.. Här luktar fortfarande fanskap och när jag skulle micra min fyllemat inatt smakade det bara apa. Aja, smällar man får ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0