Happy St. Patricks Day!

Detta inlägget vill jag tillägna mitt käraste Irland! Mitt andra hem. Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om detta underbara ställe, men jag vill bara påpeka att jag tycker att alla borde åka dit. Eller ja, jag har inte spenderat så mycket tid i Dublin så det har jag inte mandat att rekommendera. Utan jag har befunnit mig på västkusten där Galway och Connemara är ett måste! Sååå fint! Själv har jag mest varit bosatt i Roscommon som är en liten stad ute på landet. Där har jag haft några av mitt livs ljusaste och roligaste stunder, så den staden ligger ju mig personligen varmt om hjärtat. Jag hade så gärna velat vara där idag! Det hade varit så galet phett! Men men.
Lite ofattbart är att jag har varit där så många gånger att jag har tappat räkningen men inte har en enda bild därifrån. Jag får nöja med mig att de finns i huvudet, och hoppas att jag aldrig tappar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0