Fredagsstoj

Idag har jag skolkat. Ajabajja! Men hallå ändra inte så man går mellan 14 och 16 då. Sämsta tiden ever, på en fredag dessutom. Istället för seminarium for iväg till Helsingborg där det just nu är SM i hästhoppning. Mina fina hoppade idag, men det blev tyvärr lite stolpe ut för båda. Men jag är bara glad att jag fick pussa på dom och prata lite bebis med dem. Poppes mule är det mest pussvänliga i hela universuuum! Objektivt sagt. Och Abigail är så fin att titta på att man nästa skadar ögonen. Synd att hästen jag har hemma varken är särskilt fager eller tycker om att gosa.. Men hon är söt iaf. Nej förlåt, nu ska jag sluta tragga om mina hästar. Jag vet att ingen annan bryr sig..
Just nu sitter jag och smuttar på ett glas vitt. Gotth! Och älskar att The Fray äntligen har bestämt sig för att bjussa på bästig musik på Spotify. Dessvärre är två av mina favoritlåtar fortfarande exkluderade, men hur girig får man vara? Åh musik alltså, det är så jäkla bra skit! Jag önskar jag hade vänner som lyssnade på samma musik som jag så jag kunde åka iväg och digga till det live. Många datum uppskrivna i kalendern som förmodligen bara kommer förbli förhoppningar.
Jaja! Snart ska jag kéka räkorr och därefter kura ihop framför brasan med Ebba och lite (hrm massa) choklad! Fredagsmys återigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0