Fräs fräs

Klickedi Klickedi wuo wuuuo. Mm jag har varit hemma en sväng i nordost denna hilgen. Allt har gått i ett. Jag har varit på en liten yyttflükt med mojjan, Sara och Luke, checkat ut Saras nya crib, studerat som en myra, shoppat lite (en sanning med modifikation), möjst med vän, ridit min pajas, och jobbat. Jubbet gick ganska bra. Om inte annat så är det najs att jobba bara för sakens skull kan jag tycka. Men fii fasen vad trydd jag var efter kneget. När jag kommit hem till Lund skulle jag bara sluta ögonen i två sekunder på soffan innan jag påbörjade nästa projekt, men hoppsan där somnade jag visst. Kan kanske bero på att jag knappt sovit på hela veckan iofs.. Men att spräcka kjolen blev det då inte! Najnaj, men snart ska jag iväg och shoppa igen! Gitt, men snart måste nån säga till mig på skarpen att sluta.

Och det är ju alltid skojsigt att fira våren med Snuttan. Hon är som ett riktigt krutpaket när våren kommer. Hoppar, studsar, trippar och frustar hit och dit. Visst är det kul att rida andra pållar, men när jag är ute med henne så skrattar jag ända nere ifrån magen. Man har ju svalt en och annan insekt.. Och Tage är ju en söt hårboll dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0