Envis maddafacka

Egentligen skulle jag tentaplugga i helgen. Läsa ut en hel bok. Men jag har inte ens börjat.. För på lördagsmorgonen skulle jag lyssna på lite musik, och för att ha lite sysselsättning under tiden började jag spela ett spel på datorn. Och jag gav mig fan på att jag skulle klara det! Så jag satt i cirkus 9 timmar under lördagen och klurade, dock utan framgång. Och jag väljer att inte avslöja vilket spel det är, med risk för att totalt dumförklara mig själv. Men sen var jag ju tvungen att slita mig när jag skulle på inflyttningsfest hos KK och Mange. Attans fin lya de ha skaffat sig! Perfa läge dessutom. Det var iaf trevligt på festen, vi hade djupa livsviktiga diskussioner med oraklet Jon. Och när jag kom hem mitt i natten fortsatte jag med mina försök att klara spelet.. Men nej. Satt under hela söndagen, dock med paus när småglinen kom över för att förtära pannkakor med glass (mums) och när vi skulle ut och äta på restaurang (mums). Men nu ÄNTLIGEN har jag facking klarat det förbannade spelet! Det var tur, för annars hade det nog inte blivit så mycket tentaplugg i veckan.. PS. Det är fint väder ute DS.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

bergis nått på funplanet! doggy?

2010-03-15 @ 17:20:00
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0