Chill

Min har helg ha varit ovanligt lugn. Inte hänt mycket alls. Ganska skönt att andas ut trots allt. Fast igår köpte jag ny soffa och nytt soffbord, chodysh! Jag är väldans nöjd. Jag har även lärt mig ett nytt intro på guran. Eller typ, jag spelar ju det 20 gånger långsammare än vad det egentligen ska vara. Minst.
Nää idag är jag faktiskt inte på det superba humör som har bosatt sig i mig den sista tiden. Jag är lite sur på mig själv för att jag inte blev klart med PM:et i helgen. Jag ska sluta tjata om det snart.. Sen så är det så förbannat tradigt att behöva göra något man absolut inte vill bara för att det är "the right thing to do". Varför kan inte jag ha rätten på min sida? Förbaskade samvete. Hmpf. Nu vill jag bara ha det överstökat så jag kan lägga det bakom mig och nästan spricka av glädje igen. BLUBB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0