Vem Pra Bahia

Igår styrde jag och Mastah P kosan mot parkernas stad, det vill säga Malmö stad. Jag skulle egentligen jobba både igår och idag, men vädret är ju inte särskilt optimalt för extraturer. Litet bortfall i kassaflödet, men jag är mest bara glad att jag slipper köra den äckliga, gamla, mögliga, sletna, ruttna bil 19. Fattar fortf inte varför vi som varit där hur många somrar som helst ska köra fattiga extraturer och de skrangligaste bilarna, när de som varit där i typ en månad får de nya fräscha bilarna och de bra mandatory rundorna? Chefen verkade inte heller förstå mitt missnöje. Gaah! Men iaf, efter att vi käkat frulle och kollat på Bernard och Bianca i Australien fick vi ett infall och racade ner till Malmö. Det var gött med mycket rea och lite folk eftersom det var student för vissa. Väldigt nöjd med mina många inköp för en liten peng. Ska nog ta en runda på stan idag med nu när jag är ändå är ledig och skatteåterbäringen är ett faktum. Sen käkade vi iaf på Grafiti vilket nog är mitt favvisställe, det är så gott. Och väl hemma kom Jeppe hit med en stor godispåse och vi kollade på film in på småtimmarna. Möjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0