tema: alternativt

Igår var en lugn dag. Jag gosade och red på bästigaste Sparrow. Vi hittade ett tröskat fält så vi galopperade och skuttade mest hela tiden. Hur kul som helst. Sen tittade jag ju på bröllopet. Sååå fint. Jag grät. Och bara kände hur mitt hjärta pumpade för monarkin. Jag tyckte det var så häftigt, och det var som att titta på en Disneyfilm. Underbart. Måste säga att jag varit skeptisk till Daniel förut, men nu embracar jag honom med hela mitt hjärta. Och nu ska vi titta på sammandraget. Aja men efter att tittat på TV mest hela dagen, tyckte jag och P att det var adekvat med lite skoj. Så vi bestämde oss för att spöka ut oss lite. Sen drog vi till Bånken och dansade loss som aldrig förr. Så jääääkla roligt hade vi. LEGENDARY!
"Men Fia jag har koll på var jag kör. Ehh du kan ta höger här framme."
"Kul att ens kille luktar mer jordgubb än en själv."
Och idag har vi spatserat ner till Malmö igen och shoppat! Fint det.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

seXXy!

2010-06-20 @ 22:04:12
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0