spatsering

Förra fredagen tog min kära kusin Hanna studenten! Det var fint. Som den sissy jag är kunde jag efter mycket ansträngning inte låta bli att bli tårögd. Och med tanke på att jag pimpat the ride i pissregnet kändes det som en bra idé att dyka upp på Österäng i regnkläder och gummiskor, men jisses vilken tur de hade med vädret! Ca en halvtimme innan de sprang ut slutade de regna och man kunde faktiskt glädjas istället för att stå och förbanna sig över vädergudarna. Sen var det min ära att köra hem Hanna och Emelie till Nygård i Mustangen. Det var riktigt roligt, fast all dekoration som jag pysslat med slets av. Myyh. Resten av dagen och natten ägnade jag mig mest åt att vara fylletaxi. Ända ner till fakikng Höör också. Men det var en trevlig dag och fest ändå.
Helgen spenderades uteslutande åt att jobba. Det gick vääldans bra faktiskt! Har också varit ute och ätit middag och gått på bio. Cosy. Min två lediga dagar har jag ägnat ut att spatsera på stan och pyssla med mitt hjärta Sparrow. Vi hoppade några hinder på banan, vilket är typ första gången på ett år, och jag är fast besluten om att tävla snarast. Det är så jävla kul. Och nu när solen är här får man fantamej att passa på att ut och sola, och spatsera med cykeln till Ekenabben och andra fina vyer. Nu ska jag iväg och jobba i äckel-bilen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0