längtan

Just nu tycker jag att tillvaron är lite medioker. Pissväder. Alltså jag väntar fortfarande på våren, har den varit här? Men framförallt ska jag jobba idag, vilket är en riktig party-pooper. Vill verkligen inte. Men vad gör man inte för lite cash liksom. I detta vädret vill jag bara ligga nerkrupen i ett gosigt täcke och titta på film och dricka oboy. Speciellt eftersom jag och sambon inhandlade 12 nya dvder igår. Så nu längtar jag till det händer. Och så längtar jag nåt frroktansvärt till helgen. Och sen längtar jag till slutet av juni. Det gör jag verkligen. Det är då allt mitt roligt för sommaren händer. Gaah längtan är verkligen bitterljuvt när man inte har nåt tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0