it's a nice day when you wake up in disneyland

Javisst, nu har jag ju då äntligen fått sommarlov! Det är så attans gött att jag inte finner ord. Jag kan gå ut och sola, chilla, gå ut och svira utan dåligt samvete! Jag ska njuta. Arbetet blev ju dock det sämsta jag någonsin presterat. Fy fan alltså, jag hoppas innerligt att jag blir godkänd. Bläh jag blir nästan äcklad av mig själv, så dåligt blev det. Men nu har jag sommarlov, så jag ska inte grubbla. Vädret har ju varit alldeles ypperligt i veckan, så det har blivit solbadande i parken, beskådning av skattjakten, grillning och häng med vänner, grill och kubb hos Pappi (tänk örn), årets första portion jordgubbar, kört nedcabbat, ridning, hölastning så det ser ut som att jag varit självmordsbenägen på armarna, och utgång och skojande med Pocahontas & co. Kan det bli mer sommar eller? Dont think soo! Frroktansvärt fint. Inte fruktansvärt, utan frrroktansvärt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

dejligt!! älskar sommarlovet! hoppas vi hinner ses nästa helg! pusss!

2010-06-06 @ 18:32:48
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0