v.27

Denna veckan har det minst sagt varit hett så det luar. Det har varit ohyggligt att sitta i en glassbil utan AC. TD svalkade inte överhuvudtaget och som mest visade termometern på 39.7 grader inne i hytten. Gott. Men försäljningen har dock gått ganska bra, i onsdags blev jag rekordinnehavare med årets bästa försäljning. Gott. Utöver arbetandet och värmen har det varit mestadels toppen. Det som varit neggo är att jag har varit lite syyk och att min cykel som jag fick i födelsedagspresent blivit stulen. Förbannat. Men nu när min sambo äntligen har semester har vi kunnat frukostbuffa på Fantasi. Gott. Och så har vi grillat. Eller the Ben grillade och vi blev serverade. Jordgubbar och glass med fyrverkerier också. Gott!! Sen tog vi en svängom inom öltälten i fredags. Det var hyfsat tråkigt faktiskt. Alltid kul att stöta på folk från svunna tider, men det var inte mer än så. Inte ens kasedansen var mkt att hänga i julgranen.
I lördags hade vi det möjs med the Ben and the John här i lägisen innan vi spatserade till T-baren. Det var snuskigt varmt trots att alla fönster var öppna. Fresh. T-baren var skiiitkul iaf. Tiden gick alldeles för fort. Dock blev jag indragen i en väldans hetsk oenighet så kvällen slutade i ganska mycket ilska. Men jag hade riktigt kul ändå.
Igår var det till att gå upp tidigt och köra iväg och lasta hö. Själv. Jag är nu måttligt mör och benen och armarna börjar läka. Sen hängde vi på stranden, helt sjuuukt skönt. Men vart i hela friden har stranden tagit vägen? När jag var liten var den ju hur bred som helst, nu är det ju bara en liten remsa på 3 meter. Växhuseffekten alltså.. Energispara! Sen kom the Ben, the Bon, the John, the Jon och the Cal hit för att titta på VM-finalen. Vi beställde pizza och proppade i oss chips. Jag hade rätt, Spanien vann. Men matchen var lite tråkig, så jag och P satt mest och inspekterade ovädret. Fiii fan vad det blixtrade. Det var väldigt gemtyligt iaf, och nu måste vi röja här för här ser ut som krig.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

din brune jävel! jag måste pressa!!

2010-07-12 @ 11:14:07
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0