Jobb

Nuförtiden har jag inte tid med så mycket annat äventyr än det jobbet har att bjuda på. Idag blev jag bestulen på 6 paket glassbåtar av två 6-åringar. Efter det blev bilen utsatt för ett till rånförsök av två maskerade äldre tonåringar. OHH JAG SKULLE KUNNA!! Som tur var hade jag låst bilen, så de fick inte med sig nåt byte. Fiii faaen vad chockad och förbannad jag var. Skakade hej vilt och var på vippen till tårar. Men jag överlevde. Och sen i mitt uppjagade tillstånd kom det förbi ett äckel som trodde att jag var hans slyna. OHH JAG SKULLE KUNNA!!
Övriga jobbdagar brukar mest innehålla puckade kunder som undrar ifall kakao är choklad och ifall det finns nån glass liknande den som de pekar på. Nää jag är inte bitter. Det finns många trevliga och roliga kunder också!
Men det är alltid det negativa som får mer plats och uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0