Tha's niice

Jahau då var det lördag igen. Hur kan tiden gå så fort?? Det är ju helg hela tiden tycker jag. Inte för att jag klagar.. Men denna helgen ska jag faktiskt ta det lugnt. Förutom helgen efter nyår har jag varit ute varje helg sen typ september. Så får se om jag kommer klättra på väggarna sen ikväll.
Men igår så var jag ute på en väldigt random tillställning på Hallands. Helt oplanerat. Med Lotten dessutom! Som jag inte träffat på år och dar! Det var på tiden. Jag var lite skeptisk till en början, men det var faktiskt kul. Fast där var lite väl mycket LTH:are och techno/trance-lovers för min smak. :)
Annars devotar jag min tid till att stanna inomhus, musik, plugg och drömmar om våren och sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0