Skratta

På sistone känner jag att jag inte riktigt varit mig själv, har varit och är ganska nedstämd.
Inget heavy, bara lite ledsen på mig själv. Och omvärlden. Men iaf, det är i sådana stunder som det är som göttigast att skratta riktigt ordentligt. Så jag vill tipsa andra, som också känner att de vill ha tillgång till skratt, om lite komedi på tuben. Tommy Tiernan och Dylan Moran är mina favvis-comedians. Tiernans första show tycker jag fortfarande är riktigt rolig, efter minst 10 tittar. Moran är lite speciell, hans shower är ganska bra, men han är fuckin brilliant i Black Books. Lite av en snubbe man måste "lära känna" för att uppskatta kanske. Sen tycker jag faktiskt att Cedric the Entertainers show Taking You Higher är över medel.
Så det är mina tips iaf. You might like it, you might not.
Och jag länkar mitt senaste fynd. Jag förlängde livet en stund där iaf. Det är ett litet klipp av en intervju med mister Tiernan. Klicka här. Hope you enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0