klickedi klickedi wuuuo wuuo

Tjofräs!
Nu har jag äääntligen fått tillbaka min dator! Min kära Bettan! Och nu är nerverna lugna, jag har lyssnat på Mammas gata och Trouble som jag så länge suktat efter. I helgen hängde jag med P ut en sväng, det var inte vår bästa kväll. Och i söndags var vi ute på äventyr och hade film-maraton. Nice.
Sen var det dags att röntga ryggen. Jag hoppades på att de skulle hitta nåt så de kunde fixa till det tills Linnéa påminde mig att om man pillar i ryggen så blir man ju förlamad. Så nu hoppas jag istället att allt ser prima ut.
Sen spenderade jag lite tid med Hugo innan jag smet ner till Lund för upprop och intro till nya kursen.
Jag tycker den verkar intressant och väldigt intensiv. Och när Superman också gör det, så är det väl så.. :)
Jag har också lunchat med Linda på mitt favoritställe, väldigt trevligt och väldigt gott.
I tisdags tog jag en shoppingrunda i Malmö. Ojj vad jag hade kunnat shoppa loss! Så mkt fint till våren!
Men jag var tvungen att lägga band på mig själv, jag lever ju trots allt på i princip ingenting.
Och jag hann också med att catcha up med Emilia lite innan idag. Sån härlig tjej det där.
Nu är jag hemma i Notting Hill igen, var tvungen att lämna bilen på lagning. Gick sådär.

Men nu sitter jag här och är sååå pepp! På allt som komma skall! Det är så kul att allting börjar komma igång igen efter årets tråkigaste veckor. Mycket skojsigt iihiihihi:) Fast kanske inte lika skojsigt som när jag var på upptäcktsfärd i Kalifornien häromåret, där hände det en massa tosigheter. Kollade igenom lite gamla bilder, alltså bilder innan Facebook-eran, och tänkta bjuda på ett smakprov, idag ifrån just Cali. Mer specifikt från IV.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0