Intense

Mhm den nya kursen är stört intensiv. Jag har inte tid med nånting annat för tillfället, vilket är lite jobbigt för jag är galet sugen på äventyr. Men det är också skönt på ett vis, man blir lite mer alert och disciplinerad.
Och nästa kurs ska också vara sjuk har jag hört, så jag antar att det inte blir så mycket festligheter i vår. Fast jag har ju äventyr planerat i slutet av mars. Åhh det är ju evigheter dit. Och valborg och Lunda-karnevalen kan man ju också se fram emot. Och mitt och Linnéas projekt i februari är blir ganska intressant. Hm det är ju lite ändå nu när jag tänker efter. Får sluta hänga läpp!
Ne nu ska jag keka! Det kan jag förresten tipsa om. Till dig som, liksom jag, är okunnig, fattig och hatar att laga mat så rekommenderar jag grillad mörk baguette (eller frullebulle) med pesto rosso, tomat, salladskyckling och ost med gurka och roccula vid sidan. Snabbt, lätt och riktigt jäkla smaskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0