Fri som en fågel!

Återigen: det var ett tag sen sist..
Men till mitt försvar har min dator fått virus, så den har blivit inskriven på sjukan.
Och tydligen fanns där hela 7 oliks virus, men lille Bettan är nu på bättringsvägen.
Så nu sitter jag på Moshans uråldriga dator som säkert också har virus.
Den kan inte köra Spotify, youtube, några spel eller ens spana in schyssta kläder på nelly.
Yippie!

Jag har ändå haft lite för mig under veckans gång. Middag hos gamla hederliga Farmor Kirsten
som bjöd på lax och lotteri! Sara och Lucas vann storvinster hela tiden, medan jag fick
smaskig choklad och en söt nyckelring som dinglar från mobilen.

Jag och Linnéa besökte nya IKEA i Malmö. Vi var supertaggade, men det hela kändes mest
bara rörigt. Det jag skulle ha fanns inte, så jag gick ut med två små krukväxter.
Vi samlade också vuxenpoäng genom att köra till Plantagen, men det var också en besvikelse,
dock införskaffades ytterligare två små söta glittriga krukväxter! Min lägenhet är bedazzled! :)

Jag har även haft tenta. Det gick mjää.. Tentaplugget har varit oerhört ofokuserat, nästintill
likgiltigt faktiskt. Men G sätter jag nog iaf. Peppar peppar.. Känslan efter att ha skrivit en tenta är
oslagbar. Jag satt i bilen och typ skrattade för jag äntligen var en fri kvinna! Inga mer orosmoln.
Än på ett tag iaf..

PLUS! Min sötase lille Snutt har kommit hem igen efter en tid i Halmstad! Ah jag vill inget hellre
än att köra iväg och hoppa och tävla! Gullepluttsan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0