En afrikan i snö

Jag hoppas verkligen att det sista snöfallet kom idag. När jag vaknade och kollade ut genom fönstret tänkte jag shit vilken tjock dimma, men nej det var facking ännu mer snö! Jag såg ju för fasen knappt grannhusen.
Jag ska försöka att inte spy galla över vintern mer. Försöka sa jag.
Ikväll har jag för övrigt för första gången varit på Afro! Det var kul, jag kände mig som en afrikansk gudinna som desperat dansade för lite regn. Och fick dessutom sällskap av Linnéa, ay carramba! Jag har två ord: a vision. :)
Fast jag kanske skulle väntat lite till med att köra igång efter Sparrows mordförsök, har liite problem med att klämma tandkräm ut tuben och så... Men att klättra på väggarna mår väl heller ingen bra av?
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0