Waddup

Aha då har man pluggat sen man vaknade (fel, ställde klockan) och nu har jag gjort mig förtjänt av vad? Jo just det, ännu mer plugg!! GAH! Men vafasen, jag är viking, klart jag fixar det. Längtar till på fredag för då ska jag baskemej inte läsa ett skit! Så länge det inte är en prislapp vill säga.. Feteshopping på G, jaahdåh! Min élskade soffa sålde jag igår. Ska försöka att inte spendera de pengarna på fredag. Jag behöver ju trots allt en ny soffa förr eller senare. Prioritering? Herregud, jag har blivit som pappa, han tjatar alltid om prioriteringar. Det får jag abrupt sluta med! Mhmmm sen då? Tss. Jag vet inte. Help I'm alive my heart keeps beating like a hammer? Ja så är det. Eh.. Ja. Skärpning. Prrbrr.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

prislappsläsning, haha. PÅ FREDAG SMÄLLOR DET!!

2010-02-24 @ 19:30:37
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0