Så jävla bra

Det är bara så bäst. Jag mår så bra att jag knappt vet vad jag ska ta mig till. CHODYSH! Är fortfarande på världens bästa humör trots schletenheten efter att det kalasades från halv fem till halv fem igår/idag och att pengarna tog slut då jag envisas med att dela ut drinkar till allt som rör sig. Varför lär jag mig aldrig? Men ingen ångest idag alltså, wohoo! Jag kan väl ta och dela med mig en gnutta av helgen när jag ändå är igång. Den har överraskat med mkt nostalgi i alla dess former, vilket jag tycker är alldeles utomordentligt eminent! I fredags var det på tiden att jag och Linnéa gick ut och skakade rumpa lite tillsammans, det sker alltför sällan av någon anledning. Vi äger ju trots allt när det väl kommer till kritan, verkligen. Vi blev supermätta på tilltugg och dansade och skrattade mycket, en hel del åt Björrrn Ranelid, jättebebisen, miffot och Bråkan-Håkan från Kaamar. Lördagen ockuperades med lördagsmöjs. Det är möjsigt. Och en liten sväng på stan. Kan det sluta vara kallt snart?? Grr! Eller snarare Brr! Sen var ju Macke också tvungen att bjudas på tårta, han fyllde gammal igår. Alltså 23 år. Sen var det dags att skippa melodifestivalen och dra till Jocke på fäzzt. Riktig korvfest var det. Vi spelade spel och skålade och umgicks. Jag hade sanslöst trevligt och tiden bara flög iväg! Sen var det ju liksom redan tid att svänga inom Lunds och gå lös. Det var bra skit. Men att slänga in handduken kl 2 är inte an option när man har roligt så då var det efterhäng hos Johan och Micke ända in i gryningen. Typ. Jaja, det var superlativt iaf. Så idag har det inte varit många knop, har bara slappat och briljerat med lite gitarrspelande. Clownbarn. 1-0.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0