PLUGGA SA JAG!!

Sluta tjata!!! Jag har ju börjat! Eller typ.. Lagboken ligger uppslagen bredvid mig och jag har öppnat ett word-dokument iaf. Men jag har ju bättre grejer för mig. Det är ju iofs en prioriteringsfråga.. Hur ska jag försvara mig för myself? Som Superman skulle sagt: det ligger i sakens natur. Det kan man iiinte motargumentera, tro mig - jag har gjort många envisa försök. Inte för att det påståendet passar in särskilt bra i detta sammanhanget, men jag kör på den ändå. För att få tyst på samvetet som börjar bli alltför överröstande i allt opluggit jag har för mig.
Men jaja, jag har ju kul under tiden iaf, fniss. Helgens planer blev dock ruinerade då alla mina tre ärenden i Kristianstad ställdes in, men jag klagade inte. Eller jo lite, planer är till för att hållas! Men helgen spenderades bäst hemma i Lund. Vi smuttade på vin och tittade på Mello. Ahhhhhhhhh nu ska jag skriva några ord på PM:et. En rubrik iaf. Hejdå dagboken!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

PM PM PM PM PMPM PMPMPMPMPMPPMPMPMPM!!! you can do it!

2010-02-22 @ 21:45:19
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0