Keep rollin' rollin'

Bara att njuta av sprudlande livslycka så länge den håller i sig! Peppar peppar att den varar i oändlighet.
Igår var jag och L-town i Malmö och fingranskade alla intressanta butiker. Inte nog med att det var shoppingtajm, VÅREN HAR KOMMIT! För att stanna hoppas jag... Plusgrader, snöfria gator, fågelkvitter och uteserveringar! Man kan ju inte annat än le. Och imorse vaknade man av att solen skiner och värmer i ansiktet, klarblå himmel och ännu mer vårfåglar! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH (<-- mitt vårskrik). Shoppingen gick alldeles galant för min del, införskaffade en massa nya kuliga plagg. Mitt enda set-back var att sista exet av soffan jag ville ha såldes en halvtimme innan jag kom till affären. Grr! Jaja jag ska inte misströsta. Nu ska jag iaf försöka skriva resterande delen av PM:et.. Tjillevipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0