umgänge med the a-game

I helgen har vi bara umgåtts. Tagit några öl på The Old Bull. Det var mycket gemytligt och tusan vad packat med folk det var där helt plötsligt. Hängt hemma hos mig och lagat tacos. Och igår åkte vi (jag, Pernilla, Micke och Andy) hem till Mickes pappa och Ann och åt en himlans god middag, provade hemmagjord snaps och spelade spel; "Med andra ord" och Playstation 3. Killarna är ju så fruktansvärt dåliga förlorare så vi fick ju låta dem vinna på "med andra ord", men sen spöade jag och P skiten ur dem när vi kickade igång tävlingsinstinkten på gladiatorspel. Min arm idag är så satans utmattad, kan inte ens lyfta den för att borsta tänderna och vi ska inte tala om svårigheterna med att klä av sig! Men det var helt klart värt det. Idag har vi bara slappat och ätat pizza och tuggat älg. Ghott! Lite snöbollskastning och trams i snön har vi också ägnat oss åt. Vädret de här dagarna är så mys. Att traska runt med favoritmusiken i öronen, eller ett fint sällskap vid sidan, med solen i ögonen är verkligen att rekommendera.
Visst är cykeln fint dekorerad?
Men det känns som att det blir promenad till jobbet de närmsta dagarna för vederbörande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0