tröstshopping

jag bestämde mig för att släppa på kontrollbehovet och bara totalt skita i allt vad prislappar heter. i vanliga fall hade jag suttit i ett hörn och hyperventilerat av ångest, men nu är jag mest bara nöjd. det var skojsigt och som den kapitalist jag är så glädjer jag mig över att jag nu äger det jag suktat så länge efter. kan det inte var onsdag imorgon? jag vill börja skolan nu! pff, bara för det får jag väl traska tvärs över gatan och köpa en godispåse att tröstäta ur. haha, ne så illa är det inte. men godispåsen ska jag ha ändå.
för övrigt så är jag mitt uppe i valhysterin igen, och måste säga att jan björklund är riktigt vettig. såg utfrågningen i svt, och måste säga att han skötte sig ypperligt. hoppas hoppas hoppas att alliansen vinner valet. annars emigrerar jag som politisk flykting. word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0