Firande

I lördags firades det att min älskade bror Jezper fyllt 30 jordsnurr. Tänk vad tiden går. Han kommer alltid vara 22 i mina ögon. Han är världens sötaste, roligaste, snällaste och finaste bror. Länge leve Jaffe! :) Det var iaf kul att träffa släkten från den sidan och gå tipsrunda och sånt. Och dricka vin och äta gott förstås. Och busa med småglinen. Sen var jag tvungen att avvika för att frugan firade sin tjugotredje årsdag. Det var fest här så det stod härliga till. Det var riktigt kul! Sen drog vi till Bånken, jag släpade även med lillsyrran. Det var sanslöst kul där och tiden gick alldeles för snabbt. Riverside! Minst sagt lyckad dag, verkligen. Bara fint umgänge hela helgen. Idag manövrerade jag bilen ner till Kivik igen för att gå en promenad och sitta på en bänk i hamnen och bli attackerad av nyckeligor. Bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0