snark eller stoj

Alltså. Jag måste lära mig att sova länge, det här håller inte. Det är hopplöst att gå runt att vara trött hela tiden. Men kan jag ta en nap under dagen då? Neejdå! Efter min mandatory sväng inom Kristianstad slockade jag ändå hyfsat tidigt, men nu orkar jag inte röra en fena. Varför ska det vara så svårt? Ingen annan verkar ha problem med det. Eller jo, indirekt. Jag blir ju uttråkad efter en halvtimme av stirrande i taket så jag måste väcka vem helst jag kan. Så irriterande är jag! För att leka terapeut, tror jag har det att göra med min djupt rotade rädsla av att slösa bort tid. Life's too short liksom. Men i the wrong company it's too facking long, så man ju måste se till att ha kul när man spenderar sin ovärderliga tid. Benjamin är inte så bakom flötet ändå..: Det gäller att ge allt och ha kul. Då blir det alltid minst tre toasts. Glöm aldrig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0