Tjejligan

I onsdags impulsköpte jag en biljett till min forna hemstad Jönköping. Längtan efter töserna blev för påträngande.
Tyvärr är jag dock redan hemkommen eftersom det vankas jobb imorgon, och på grund av ett ilsket askmoln fanns det bara biljett kvar tidigt imorse. Men det var ju trevligt så länge det varade!

Askmoln!
Jag fick även tillfälle att gå på föreläsning om skatterätt. Jag lyssnade inte så väl för jag satt och stirrade på den sanslöst heta föreläsaren hela timmen. Otrrrroligt smokin'. Skåning dessutom.
Jag och Lina fixade ihop en liten fikastund också. Vi bjöd på glass-o-får och chokladbollar.

Riktigt smaskigt. Och det var riktigt najs att sitta och tragga som bara töser kan. Det var ganska dramatiskt att gå från att bara hänga med dudes i skolan i Lund, till att komma tillbaka och lyssna på hur det diskuteras hudkrämer och städtips. Festligt haha!
Igår var det sanslöst fint väder så efter lite plugg tog vi en shoppingrunda på stan. Och sen var det dags för vinpimplande hos Karin. Rrriktigt fina grajjår!




Och jag får ta och erkänna att fastän jag älskar att plugga i Lund, så saknar jag att ha en klass. Och tjejligan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0