husmor

Ja fii faen vad rent här är nu! Man skulle till och med kunna operara folk här inne utan någon som helst risk. Det finns bannemej inte en yta i hela lägisen som inte blivit putsad. Jag har med andra ord, för första gången i mitt liv även putsat fönster! Jag som hade längtat så länge. Det är inte så pjåkigt att städa trots allt, ganska terapeutic tycker jag nog. Och det känns ju så bra efteråt. Lagat en massa mat har jag också, så idag förtjänar jag titeln som husmor. Eller slav? Skillnaden är hårfin.
Annars då? Jooo jooo joooooo! Igår var jag på shoppingrunda, inte jättenöjd. Lunchade även på mitt favvisställe och jag kan fortfarande inte smälta hur gott det var. Sanslöst. För övrigt är allt prima! Jag har verkligen ingenting att klaga på för tillfället. Happy times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0