Hoppsan

Ja helgen blev inte riktigt som jag hade planerat den. Skulle ju egentligen sitta inlåst hela helgen och skriva färdigt mitt PM. På söndagsmorgonen vaknade jag upp och var fortfarande lite rund om fötterna, så tydligen hade jag varit ute och svirat under lördagsnatten. Och av vad jag har hört och sett på bilder så hade jag attans roligt. Det blev som det blev eftersom jag kom på rätt sent att jag inte pallade sitta hemma mer, förfesten hann bara vara i cirka timme. Och det är ju så att när man dricker vin så kan man sitta och smutta på det med relativt korta intervall utan att det händer nåt extraoridnärt. Nu har jag lärt mig att det gäller inte starkare drycker.

Igår så gjorde jag och Pernilla en favorit-i-repris; en ny awesome musikvideo! Den är grym. Det blev till I'm on a Boat, och vi lyckades till och med tracka down T-Pain och få honom att medverka. Fedt!

Nu blir det att plugga som en jäkla myra, men först lite musik-diggandes. Der var ju några dagar sedan sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0