cuddle fuddle

Jag hade en fin visit i nordost. Jobbade iofs mest hela tiden, men hann även med lite nöje mellan varven. Torsdagen visade sig vara en bra dag och ett avstamp för framtida skojsigheter. Inte många rätt i början dock haha, men det löste sig. Körde glassabilen fredag, lördag. Jobbade heeelt själv i lördags, vilket var hyfsat uttråkande. Men äääälska Österlen och fint väder! Och så hann jag med att smita inom Momo och Moffa. Sitta i solen med en glass, beskåda det vaggra lannskabet och lyssna på tystnaden. Helt bart under! Finfin middag blev jag bjuden på igår, och nu är jag tillbaka i Lund. Det är lite fan att jag inte har disciplin nog att plugga med andra runt omkring mig. Måste verkligen vara helt själv. Jag kan iaf sitta på min nymöblerade, soliga balkong!
Plus i kanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0