Waste of time

Den här dagen har bara varit slöseri med tid. Inget produktivt alls idag.
Det började med att jag skulle vandra upp till Krischan för att skriva in mig,
men pappret jag hade med mig räckte tydligen inte som identifikation. Då tänkte jag att jag
springer inom min instution för att fixa ett sådant papper, men då kunde inte dom fixa det heller.
Så då blev det ingen inskrivning.
Och så hann man ju aldrig ragga färdigt på den sköna snubben i kön heller, haha.
Sen så rullade pappa ner från Kwansta för att hjälpa mig med att lite meck i lägisen.
Taggad var jag på att köra inom Ikea för att inhandla ny säng och soffbord. Och när man väl gjort alla kärleksfulla val av madrasser och säng, så är de slut! Slut på Ikea??!! De ska ju massproducera så barnarbetarna i tredje världen inte ens får någon sömn.
Jag fick iaf min nya lampa och gardiner upphängda. Och så träffade jag ju på Chilla. Det var dagens angenäma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0