The xx

Efter seminariumet i fredags for jag och Karl-Henrik upp till Kwansta för att spendera helgen där.
Jag hann också med att jubba i fredags, och då nere i Simrishamn som bjöd på vackra vyer.
Då passade jag också på att köra inom mormor&morfar som baskimej fick köpa lite glass.



I lördags hann jag med att åka på hästauktion där jag var sååå nära på att impulsköpa ett fint litet föl.
Grämer mig fortfarande att jag inte slog till. Han var så söt det lilla livet. Lite senare på kvällen hängde jag
med Master P & KK på banken. Det var väldigt skojsigt att skaka rumpan litta. :)



Nu sitter jag i Lund och ska ha en legit bakisdag och bara går runt och mysa. Då vill jag också passa
på att tipsa om superbra musik som passar bra en sån här dag! Och alla andra dagar också för den delen..
The xx är ett band från England som spelar sjukt soft musik som bara måste lyssnas på. Tips tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0