Shopping!

Idag har jag ägnat hela dagen åt att shoppa! Alltsåledes har det varit en bra dag.
Imorse for jag och Linnéa till parkernas stad (därav bilden), d.v.s. Malmö stad, för att
införskaffa fina paltor. Eller mest jag, Linnéa ägnade sig åt att klippa håret och så.
Vi hann också med att äta sommarens sista glass. Min var asgod som vanligt, men Linnéa
äcklades av sin hemmagjorda mjukglass så hon slängde halva. Det är som jag alltid sagt;
man ska aldrig gå ifrån ett vinnande koncept!





När det var avklarat mötte jag upp Pappi i Helsingborg där jag köpte en ny säng! Whoppa!
Äntligen ska jag få en god natts sömn. Det är dessutom en sån rolig säng med motor så man
kan åka upp och ner. Det kommer nog bli mer lek än sömn ikväll hihi.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

woho! jag kommer och provligger på fredag!

2009-09-09 @ 20:56:01
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0