Nostalgi

Igårkväll traskade jag och Linnéa upp till Helsingkrona för att äga nostalgi-dansgolvet.
Finns nog inga andra som är sådana 90-talsfantaster som vi. Boombastic!!
Men när man väl gått till andra sidan Lund i sina nya pjucks som är definitionen av "vill man vara fin får man lida pin" och stått i kö i en halvtimme får man veta att man inte kommer komma in. What?!? Jag blev så besse.
Men då gick vi vidare till Hallands istället. Och där får vi veta att vi inte heller kommer komma in! What?!?
Då försvann mitt partyhumör och jag gick hem och åt min fyllemad som jag så fint förberett.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

buhuu. nästa gång det är nostalgi SKA du & jag vara först i den förbannade kön!!!

2009-09-05 @ 10:22:59
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ps. du har trampat sönder mitt nagelband på stortån med din klack! haha. mina fötter har dessutom aldrig lidit av värre skoskav + varit så ömma efter att ha vandrat barfot genom hela facking Lund. Jag få gå i flipflop hela september!!

2009-09-05 @ 10:24:51
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0