Lund Survival Kit

Nu har jag gladeligen fått ett LSK! Linnéa var så snäll och överraskade mig med en sån fin gåva som inflyttningspresent.

 
 

Den innehöll alla nödvändigheter som man skulle kunna tänka sig! Och allt kommer nog dessutom till användning för eller senare. Jag fick menyer till diverse pizzerior, karta över Lund med de viktigaste placen utmärkta, studentkokbok (väldigt behövlig), plugghästpiller, bakistabletter, konversationskort, en kondom förpackat som klubba, plus en starkcider också. Helt underbart! :)

 


Kommentarer
Postat av: Lotten

1. fias bo. 2. l&k's bo. 3. BK. 4. Lottens bo.



BK kommer före mig huuuuhhh...

2009-09-10 @ 23:11:38
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0