Helgens händelser

Mhm jag har varit himma och knegat i veckan. Fick äran(?) att köra två av de värsta rundorna: Onslunda och facking Önneköp, vilket innebär att jag besökt vartenda sketen vrå i östra Skåne. Man får se mkt iaf.. Till exempel fick jag se nån som mitt ute i skogen i ingenstans byggde sig ett kungligt palats med inspiration från Asien.

Och igår åkte jag upp med systrarna och Pappa till Liseberg, och självklart hade jag ju inte fått med mig Memory Cardet till kameran.. Cilla och Pappa fick bada, vilket var väldigt festligt. Men Pappa var duktig som åkte Höjdskräcken, Uppskjutet och den där hemska Pendlen ut över hela Liseberg med tanke på att han totalvägrar att befinna sig på en balkong på tredje våningen. Vi hade det väldans roligt iaf.

Just det! Ebba-sötis fick tre små söta valpar i lördagsmorse också! Gullepluttar.

Sen så hann jag med att gå ut och svira igår också! Det var frroktansvärt roligt! Det kan inte gå fel med 90-tals musik :) Naturligtvis ägde vi dansgolvet. Och det är inte varje dag rekvisitan bjuder på ros och franska!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0