Jönet

Nu när bredbandet äntligen har anlänt är vardagen återställd. Helt ärligt, vad gjorde människan innan internet? Va??

Förra vecka åkte jag ju som sagt upp till Jkpg och stannade där i två nätter, vilket var på tok för lite!
Oj vad gemytligt och roligt jag hade! Jag önskar jag kunde dela på mig och leva både i Jönköping, och Lund. Och hemma i Kwansta. Och med rävarna på Irland. Gärna i Melbourne också i och för sig.. Hmm vadå jag har inte svårt att släppa taget.. :) Som mammas favoritlydelse säger: Allt har sin tid. Och nu är min tid i Lund. Wooohoo! :D

Jag blev hjärtligt välkomnad med ett glas vin hos Elin där vi samlades innan vi traskade vidare till En Grek och En Italienare. (Såklart!) Åh efter att inte ha sett sällskapet på hela sommaren var det mycket att snacka om allt som hänt. Och maten var som alltid väldigt smarrig, men vi saknade dock våra söta manliga kypare som känner oss så väl vid det här laget.
Lite tråkigt var att detta var det enda jag fick se av Fridas söta nylle, hon hade tydligen unfinished business att reda ut. Men på återseende för fasen! På torsdagen hängde jag med på föreläsning med Edward Humphrey som snackade mycket Ikea, Microsoft och Coca Cola. Sen for vi en snabbis till A6 för att kolla utbudet inför kvällen som spenderades på Club Caj. Förfesten i Linas mansion var helt sanslöst rolig, med nostalgitripp utan dess like till Wannabe, As Long As You Love Me, Boombastic och alla de andre goa dängorna! :)
Efter att ha trängt sig förbi alla sina gamla klasskompisar i den stora kön kom vi in där vi sedan pimplade etanol, dansade till musik som man låtsades känna igen, och snackade med söta ansikten. Attans angenäm kväll och vistelse med andra ord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0