IKEA

Jaadå, idag har varit en lång dag! Dock ej tillräckligt lång då jag hade behövt hinna med en massa mer.
Haft både föreläsning och seminarium idag. Sen sällskapade Linnéa med mig till Ikea där vi fyndade både det ena och det andra. Vi fick dock inte den sköna shoppingkänslan för det var väldigt sorterat sortiment, och när vi kom hem lyckades Linnéa paja glaset på sin ram och min mojäng passade inte på skrivbordet och jag har bråkat med ena soffbordsbenet i en kvart och får ändå inte till det. Ikea är ändå bra skit.
Sen chillade jag hos Karl-Henrik, så jag har inte alls hunnit med att läsa ut tre böcker eller artikeln till morgondagens seminarium. Men nu har jag iaf nåt att slänga upp fötterna på när jag tittar på dum-burken!

 
Det här är mitt husdjur Frans som jag köpte i Amsterdam. Han är trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0