Tomrum

Nu är här väldigt ekovänligt i lägenheten igen. Tjejerna är på väg hem och har dessutom kört vilse fick jag höra. I helgen har vi haft det väldans trevligt och mysigt. I fredags beställde vi hem kinamat och mös till Idol i soffan och bara gaggade. Får ju inte heller lämna det osagt att Elin försökte elda ner hela bostadshuset. Hon fimpade tydligen i mina blommor på ballen och efter ett tag luktade det lustigt och det rök så att jag trodde min granne grillade på sin balle. Men nej, det var halva blomkrukan som glödde för glatta livet! Men vi behövde inte ringa brandkåren, vi sprang med skålar och flaskor vatten och fick död på helvetet. :)
Igår körde vi också till Malmö och shoppade en massa. Därefter lagade vi pizza innan vi drog ut till Lunds. Där skakade vi rumpa och klagade över onda fötter. Och idag tog vi en promenad runt Lund i det alldeles fantastiska höstvädret och lunchade på Café D'Italia. Jag saknar dom redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0