Muse

Igår var verkligen en lyckans dag! :D:D
Lever fortfarande på min helt underbara upplevelse av Muses genialiska toner igår kväll!
Precis som en massa andra kids for jag och Ludvig till Parken i Köpenhamn för att
kolla på Muse-konsert. The Resistance-tour iofs (albumet som jag inte gillar), men jag måste
säga att jag inte är lika neggo efter igår. Dom äger ganska bra trots allt.

Resan dit var inte helt smärtfri dock. Det började med att min klocka tydligen gick fel så vi missade bussen till tåget, som vi följaktligen också missade. Då fick vi ju ta nästa som dessutom var 10 min försenat. Sen skulle tåget byta spår också, och mitt i vevan hoppade vi på fel tåg! Vi råkade hoppa på tåget som stannar vid vartenda gatusten på väg till Malmö. Men vi hann iaf byta till rätt tåg i Malmö som också var 20 min försenat, vilket var ett problem då biljetterna skulle hämtas ut senast kl 19 i Köpenhamn på ett ställe som vi inte visste vart låg och som jag hade glömt kartan till hemma i all stress. Men allt löste sig till slut (som det alltid gör!), och fick se Muse briljera! Som tur var spelade dom de tre låtarna som jag helst ville höra: Hysteria, Map of the Problematique och Stockholm Syndrome. Hade gärna hört Invincible också, men så girig kan jag inte vara.  Det var fett bra iaf.
Så nu kan jag dö. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0