Fredagsmöjs

Efter föreläsningen åkte jag hem till nordligare breddgrader. Var även inom en jaktbutik för första gången på vägen hem för att herrn skulle köpa kniv, och det var väldans kul att pilla på saker som man inte har en aning om vad är. Speciellt när man råkade ta sönder dem.. Hrm vadå typsikt mig?
Väl hemma hos Pappa passade jag på att hoppa Babbigail. Kunde inte låta bli att prova sätta bomen på det högsta, och hon bara pluppar över! Hon är störd. Hoppade som om det var världens bagatell. :)





Sen bar det hem till mamsen som bjöd på min favoriträtt (lax) med vin och en massa gottis till TV:n.
Fredagsmöjs med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka grymt snygga bilder på dig o Abby :)

2009-10-06 @ 15:08:55
URL: http://barahonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0