De e najs

Denna helgen har varit go. Eftersom kursen är på väg mot sitt slut finns det inte så mkt plugg kvar att göra, och då har jag tagit tillfället i akt att slappa utan dåligt samvete! Det ni!
Mestadels av tiden har jag spenderat med de söta små liven. Nu är dom verkligen i sitt sötaste stadium, när de springer och hoppar och skäller hej vilt. Man blir så glad av att bara titta på dom!
 
Welma och Lina busar

Vi vill uuuut!

Min favvis Flisan! Bångstyrigast av alla (såklart)

För att liva upp min behagliga tillvaro lite drog jag ju ut på stan och svirade litta.
Vet inte vad det är, men de sista gångerna jag varit ute har varit så förbannat kul!
Det var det ju självklart också igår. That was the just of it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0